SG YAHTZEE

Tere tulemast!

See täringumängu Yahtzee programm on valminud õpilase Janar Sepa tuleviku tehnoloogiate projektina.


LOE ENNE MÄNGIMIST!

REEGLID

  1. Mängijad veeretavad täringuid kordamööda.
  2. Mängija, kelle kord on täringuid veeretada saab teha 3 veeretust. Pärast 3 veeretuse tegemist peab mängija valima, millise tulemuse ta skooriridadest tabelisse lisab ning vajutama vastavat nuppu. Pärast nupu vajutamist läheb veeretamise õigus automaatselt järgmisele mängijale.
  3. Kui mängija on juba oma tabeli veergu mingi tulemuse sisestanud, siis seda enam muuta ei saa!
  4. Mängija võib valida, milliseid täringuid ta veeretab. Kui mängija otsustab mõnda täringut mitte veeretada, siis peab ta vajutama täringu all paremas servas olevat sinist ruudukest, mis selle täringu niiöelda "lukku" paneb ja uuesti seda ruutu vajutades saab seda "lukust lahti teha".
  5. Kui mõnel mängijal saavad tabeli veerus lahtrid täis, enne kui teistel mängijatel, siis see mängija peab edaspidi vajutama nuppu "Lõpeta käik", et veeretamise õigus anda edasi järgmisele mängijale.
  6. Kui mängijatele on pandud nimed, siis programm sisestab nimed tabelisse suvalises järjekorras. Kui mängijatele nimesid panna ei soovi, siis tabelisse pannakse nimedeks "Mängija 1, Mängija 2, Mängija 3 jne.
  7. See mängija, kellel on kõige rohkem punkte, on võitja!

TÄRINGUKOMBINATSIOONID