Nutiseadmete väär- ja liigkasutamine koolikeskkonnas on tõusnud nii Eestis kui ka maailmas oluliseks teemaks, mõjutades noorte vaimset tervist ja õpikeskkonna kvaliteeti. Üha enam arutletakse, kuidas reguleerida nutiseadmete kasutamist koolis viisil, mis toetaks õppimist ega takistaks keskendumist. Milliseid lahendusi ja regulatsioone on teistes riikides rakendatud, ning milliseid samme võiksime Saaremaal ühiselt astuda?

Nutiseadmete väär- ja liigkasutamine koolikeskkonnas on tõusnud nii Eestis kui ka maailmas oluliseks teemaks, mõjutades noorte vaimset tervist ja õpikeskkonna kvaliteeti. Üha enam arutletakse, kuidas reguleerida nutiseadmete kasutamist koolis viisil, mis toetaks õppimist ega takistaks keskendumist. Milliseid lahendusi ja regulatsioone on teistes riikides rakendatud, ning milliseid samme võiksime Saaremaal ühiselt astuda?
Ootame noori, lapsevanemaid, haridusvaldkonna huvilisi ja juhte kaasa mõtlema ja arutlema 23. jaanuaril kell 17.30 Saaremaa Gümnaasiumi auditooriumisse!
Lühiloeng: ülevaade nutiseadmete reguleerimisest hariduses – mida näitab maailm ja miks reguleeritakse?
Paneeldiskussioonis võtavad sõna:
Saaremaa Gümnaasiumi hoolekogu esimees Anton Teras
Saaremaa Gümnaasiumi hoolekogu liige Anti Kukkela
Saaremaa Gümnaasiumi õpilasesindus
Saaremaa valla haridus- ja noorsootööosakonna juhataja Kaire Kiil
Kuressaare Hariduse Kooli KiVa tiimijuht, HEVKO ja klassijuhatajate sektsiooni eestvedaja Inga Teär
Tallinna Strateegiakeskuse laste-noorte vaimse tervise tegevuskava juht Ott Oja
Vestlust veab koolijuht Ivo Visak.